Érdekes Fehérvár

Palotavárosi trip

Fehérvár nyolc legagyeldobósabb graffitije

2018. július 19. - Rolf Singer

A Palotaváros mögött igazi kincsesbányára lel az, aki graffitikre vadászik. Én éppen a Királyparkba igyekeztem, hogy fényképeket készítsek a faragott szobrokról, mikor észrevettem a tóhoz közeli, hosszú falat, melynek megannyi szuperszínes festménye ejti ámulatba az éppen arra járót. Van köztük absztrakt és figurális, elgondolkodtató vagy egyszerűen csak vicces alkotás is, melyekkel kedvére fotózkodhat a turista. Összeszedtem a nyolc legjobbat.

dscn3087.JPG

Rakétás polip. Mert miért ne?

dscn3137.JPG

"...Festem az ördögöt..." (a falra)

dscn3144.JPG

Ego-Lego. "Ezt egy életen át kell játszani."

dscn3140.JPG

Graffitis goblin. Figyelem! Metafora.

dscn3108.JPG

Kutyaélet

dscn3101.JPG

Látod az arcot?

dscn3091.JPG

Na és itt?

dscn3112.JPG

A kékszakállú herceg(?)

Rolf Singer

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erdekesfehervar.blog.hu/api/trackback/id/tr3014120805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása