Érdekes Fehérvár

A konnektor-graffitik rejtélye 4. rész

2018. szeptember 06. - Rolf Singer

A harmadik konnektoros bejegyzés után sokáig nem találtam több stekkert Fehérváron, csupán egy zöld színűt a Palotavárosban, amit kicsit elhamarkodottan el is könyveltem, mint utolsó darabot. De tévedtem. Mert aztán a Tóvárosi lakónegyedben és a Várkörúton is ráleltem néhány darabra, amiket ezennel a megszokott módon meg is mutatok.

A Tóvárosban négyet kaptam lencsevégre, s mindegyik házfalon látható, mégpedig a toronysori panelek oldalán.

toronysor_ii.JPG

toronysor_iii.JPG

toronysor_iv.JPG

toronysor_v.JPG

Érdekesebbnek mondható a második kép, ugyanis a jel mellett olvasható egy felirat: KÖFÉM. Akár azt is hihetnénk, hogy azon a lakótelepen lenne érdemes újabb konnektorok és információk után kutatni, de ha jobban megnézzük, nem egyeznek a színek. Ráadásul a firkák némileg fedik egymást, tehát egyértelmű, hogy nem egy ember műve a két cucc, ergo nincs közük egymáshoz.

A Várkörútról hármat gyűjtöttem össze, ezeket előbb is észrevehettem volna, de mivel eléggé megkoptak már, így sokáig nem szúrtak szemet.

varkorut_ii.JPG

varkorut_iii.JPG

varkorut.JPG

És van egy bónusz graffiti: egy üvegre festett konnektort találtam a Koronázó téren.

koronazo_ter.JPG

Retek? Ez esetleg egy "művésznév" lenne?

Ha valaki tud bármilyen infót ezekkel a graffitikkel kapcsolatban, akkor kérem írjon nekem itt, vagy esetleg e-mail-ben a kepanojr102@gmail.com címre.

A  többi konnektort itt leshetitek meg:

1. rész

2. rész

3. rész

Rolf Singer

A bejegyzés trackback címe:

https://erdekesfehervar.blog.hu/api/trackback/id/tr9114225967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása